Gordius - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr/full_commentlist/1#c37249150
Válasz erre: Boldog születésnapot, GDPR!
2019-05-29T01:52:29+02:00
2019-05-29T01:52:29+02:00
Bambano
http://blog.hu/user/28424
<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr?full_commentlist=1#c37238214" class="reply_nick_239315" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37238214 );">@prolee</a>: tehát szerinted a gazdálkodó érdekei fontosabbak, mint az emberek érdekei?<br />
vagyis szívesen vennél húsételt olyan gazdálkodótól, akinél koszos a kamra? vagy mégis inkább szívesebben ennél olyan ételt, amelyik lenyomozható állapotú?<br />
<br />
ha a kaja esetén fontos, hogy nyomon követhető legyen minden, az adataid esetén miért nem?<br />
<br />
van ám sötétség rendesen...
https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr/full_commentlist/1#c37238214
Válasz erre: Boldog születésnapot, GDPR!
2019-05-27T00:47:19+02:00
2019-05-27T00:47:19+02:00
prolee
http://blog.hu/user/239315
<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr?full_commentlist=1#c37236844" class="reply_nick_538988" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37236844 );">@nu pagagyí</a>: Minden szavaddal egyetértek.<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr?full_commentlist=1#c37237504" class="reply_nick_1125226" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37237504 );">@RHalacska</a>: Éppen ez a probléma: túlságosan széles körnek kell(ene) alkalmaznia a GDPR-t brutális jogkövetkezmény terhével. A jogalkotó azonban nem vette figyelembe, hogy nem mindenki képes megérteni egy ilyen terjengős, módszertani útmutatóba oltott, szarul lefordított, rosszul szerkesztett szabályhalmazt. Azt rendszerint nem veszi figyelembe a jogalkotó, hogy a gazdálkodó elsősorban gazdasági tevékenységet végez, üzleti kockázatot vállal haszonszerzési céllal. Ezen tevékenysége mellé úgy hiányzik az adminisztráció, mint a hátára egy púp. A gazdálkodó, miközben hasznos munkaideje jelentős részében az vízfejjé duzzadt állami szervrendszert szolgálja ki adminisztrációval, ennek érdekében a nyeresége terhére könyvelőt, adótanácsadót, ügyvédet, DPO-t, stb. töm ki pénzzel, már alig ér rá arra, hogy azzal foglalkozzon, amiért tulajdonképpen létrejött.
https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr/full_commentlist/1#c37237826
Válasz erre: Boldog születésnapot, GDPR!
2019-05-26T22:55:51+02:00
2019-05-26T22:55:51+02:00
Bambano
http://blog.hu/user/28424
<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr?full_commentlist=1#c37236678" class="reply_nick_1217046" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37236678 );">@Gábor Szögyéni</a>: jaja, annyira leáldozóban az iso-nak, hogy a gdpr nagyjából egy az egyben iso 27001. oh wait...
https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr/full_commentlist/1#c37237504
Válasz erre: Boldog születésnapot, GDPR!
2019-05-26T21:38:48+02:00
2019-05-26T21:38:48+02:00
RHalacska
http://blog.hu/user/1125226
<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr?full_commentlist=1#c37236260" class="reply_nick_239315" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37236260 );">@prolee</a>: Jelen pillanatban egy egyszerű hibaüzenet is értelmezhetetlen a számítógép használók nagy részének (90%) pont ez miért lenne kivétel? Amikor rendszeressé vált, hogy semmit nem értelmezünk, csak sírunk, hogy nem működik? Odamegyek és csak bekapcsolni kell a gépet?! Van DPO tanusítványom, írok GDPR szabályzatokat, de napokig tart amíg elmagyarázom, hogy amit nem muszáj tárolni, azt nem tároljuk....
https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr/full_commentlist/1#c37236844
Válasz erre: Boldog születésnapot, GDPR!
2019-05-26T19:11:56+02:00
2019-05-26T19:11:56+02:00
nu pagagyí
http://blog.hu/user/538988
Én a személyes adataimat és a magánszférámat kizárólag a magyar államtól érzem fenyegetve, amin nem segít a GDPR. Nálunk ez a törvény is csak a az állami önkény és a szelektív zaklatás eszköze lesz, a szándékától eltérően fogják alkalmazni és külön bónuszként lehet majd hozzá brüsszelezni is.
https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr/full_commentlist/1#c37236678
Válasz erre: Boldog születésnapot, GDPR!
2019-05-26T18:28:34+02:00
2019-05-26T18:28:34+02:00
Gábor Szögyéni
http://blog.hu/user/1217046
Túltermelés van az EU ban is jogászból. Valamit csinálni kell velük. Na meg mindig kell valami élősködés,vérszívás. Régen az ISO volt ez,de annak már leáldozóban.
https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr/full_commentlist/1#c37236676
Válasz erre: Boldog születésnapot, GDPR!
2019-05-26T18:28:24+02:00
2019-05-26T18:28:24+02:00
Bambano
http://blog.hu/user/28424
mondjuk egy jogász megtehetné, hogy nem plagizál, ha már úgy írt meg egy posztot, hogy ennyire nyilvánvaló, honnan vannak a főbb motívumok.
https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr/full_commentlist/1#c37236658
Válasz erre: Boldog születésnapot, GDPR!
2019-05-26T18:26:03+02:00
2019-05-26T18:26:03+02:00
Bambano
http://blog.hu/user/28424
<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr?full_commentlist=1#c37236260" class="reply_nick_239315" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37236260 );">@prolee</a>: semmi baj sincs a gdpr-ral, kell hozzá szakértelem, hogy megértsék. max. az a gond, hogy sokan nem tudják, a szakértelmet milyen szakterületről kell venni. az tutti, hogy nem jog.<br />
<br />
a gdpr-ral egy valós probléma van, azért, hogy belevették, a gazdasági érdek lehet jogos érdek, normális helyen kötél járna a jogalkotóknak.
https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr/full_commentlist/1#c37236260
Válasz erre: Boldog születésnapot, GDPR!
2019-05-26T16:39:32+02:00
2019-05-26T16:39:32+02:00
prolee
http://blog.hu/user/239315
A GDPR jelen formájában egy nehezen értelmezhető, ezért alkalmazhatatlan foshalom, így aztán nem nagyon értem ezt az ömlengő cikket. Azon polgárok,akiknek adatait védeni lenne hivatott, 99%-ban egyáltalán nem értik a GDPR rendelkezéseit, viszont megjelent egy élősködő réteg, amelyik kihasználva a cégek félelmét, horribilis összegekért gyártja részükre a szintén értelmezhetetlen és agyonbonyolított adatvédelmi tájékoztatásokat. Senki nem ért semmit, mindenki csak azt tudja, hogy kell valami papír, amit alá kell íratni, hogy ne legyen bírság. Szégyen ez a rendelet úgy, ahogy van.
https://gordius.blog.hu/2019/05/25/boldog_szuletesnapot_gdpr/full_commentlist/1#c37236084
Válasz erre: Boldog születésnapot, GDPR!
2019-05-26T15:49:04+02:00
2019-05-26T15:49:04+02:00
inebhedj - szerintem
http://blog.hu/user/436916
Különösen azért nem dőlhetünk hátra, mert a felhasználók egy tízezreléke sem foglalkozik vele, a gyakorlati alkalmazás jogászok számára sem érthető (ebben mondjuk megegyezik az elméleti szabályozással), ugyanakkor a felhasználói élmény a spameknél és bannereknél is borzasztóbb.
https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan/full_commentlist/1#c37234124
Válasz erre: Szavazzunk!? – de hogyan?
2019-05-25T23:21:49+02:00
2019-05-25T23:21:49+02:00
sztd
http://blog.hu/user/136927
Ezek szerint a közös listák (Fidesz-KDNP és MSZP-Párbeszéd) bejutási határa is 5%?
https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan/full_commentlist/1#c37232892
Válasz erre: Szavazzunk!? – de hogyan?
2019-05-25T18:42:37+02:00
2019-05-25T18:42:37+02:00
BiG74 Bodri
http://blog.hu/user/503657
<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan?full_commentlist=1#c37232772" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37232772 );">@steery</a>: <br />
Hát, furcsa lett volna!
https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan/full_commentlist/1#c37232772
Válasz erre: Szavazzunk!? – de hogyan?
2019-05-25T18:09:53+02:00
2019-05-25T18:09:53+02:00
steery
http://blog.hu/user/672489
<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan?full_commentlist=1#c37232202" class="reply_nick_171365" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37232202 );">@Brix</a>: Ezzel nem értek egyet.<br />
<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan?full_commentlist=1#c37232210" class="reply_nick_503657" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37232210 );">@BiG74 Bodri</a>: Ezzel sem értek egyet.
https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan/full_commentlist/1#c37232610
Válasz erre: Szavazzunk!? – de hogyan?
2019-05-25T17:23:33+02:00
2019-05-25T17:23:33+02:00
Tangooo
http://blog.hu/user/557574
Sehol sem olvastam arról, hogy, ha 2, vagy 3 párt összeáll, akkor ugyanúgy elég-e a 5% elérése a bejutáshoz. <br />
Az itthoni parlamenti választáson két pártnak már 10 % kell - ami logikus elvárás.
https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan/full_commentlist/1#c37232338
Válasz erre: Szavazzunk!? – de hogyan?
2019-05-25T16:22:08+02:00
2019-05-25T16:22:08+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan?full_commentlist=1#c37232156" class="reply_nick_171365" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37232156 );">@Brix</a>: <br />
<br />
Mert a jelenlegi brüsszeli hatalom nem a mi oldalunkon áll.
https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan/full_commentlist/1#c37232242
Válasz erre: Szavazzunk!? – de hogyan?
2019-05-25T15:58:09+02:00
2019-05-25T15:58:09+02:00
kvadrillio
http://blog.hu/user/294509
csaka MUNNNNKÁSPÁRT ! :)
https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan/full_commentlist/1#c37232210
Válasz erre: Szavazzunk!? – de hogyan?
2019-05-25T15:53:03+02:00
2019-05-25T15:53:03+02:00
BiG74 Bodri
http://blog.hu/user/503657
<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan?full_commentlist=1#c37231688" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37231688 );">@steery</a>: <br />
Ja, legyen egy diktátorunk! Olyan igazi! Nem ilyen miniduce. Oszt máris minden fasza, neked sem kell törni a fejed, majd törik ők! Mijafaszomazademokrácija? Eszik, vagy iszák?<br />
<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan?full_commentlist=1#c37232156" class="reply_nick_171365" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37232156 );">@Brix</a>: <br />
Te minden szarért lehajolsz?
https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan/full_commentlist/1#c37232202
Válasz erre: Szavazzunk!? – de hogyan?
2019-05-25T15:52:11+02:00
2019-05-25T15:52:11+02:00
Brix
http://blog.hu/user/171365
<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan?full_commentlist=1#c37231688" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37231688 );">@steery</a>: Ez nem így van! A képviseleti demokráciának ugyan vannak gyenge pontjai, de mèg mindig ebben a rendszerben èrvènyesül jobban a többsèg ès nagyon fontos : a kisebbség akarata is. Mert a modern demokrácia nem egyenlő a többsèg uralmával, inkább azzal , hogy minèl jobban ès kiegyensúlyozottabban legyen képviselve a különböző érdekcsoportok èrdeke..Az USA demokrácia fejlettebb mint az európai , mivel 2 kamarás rendszer van, mástól ès másra kapják a megbízatásukat a megválasztották. A képviselőket 2 èvente újraválasztják ès a szenátorok 1\3 át is...A hatalmi ágak szigorúan szèt vannak választva, pl bírákra Trumpnak nincs semmilyen bezárása....Olyan rendszer mint nálunk , kvázi egypárti hatalom soha ne tudna létrejönni....Az EU- választás tétje röviden: liberális demokrácia vagy a nèpre hivatkozó , valójában egy új elitet èpítő, az oroszok támogatását élvező, Európa bomlasztását akaró politikai erőkre szavazunk.
https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan/full_commentlist/1#c37232156
Válasz erre: Szavazzunk!? – de hogyan?
2019-05-25T15:39:53+02:00
2019-05-25T15:39:53+02:00
Brix
http://blog.hu/user/171365
<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan?full_commentlist=1#c37231648" class="reply_nick_117536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37231648 );">@MAXVAL bircaman közíró</a>: " Brüsszel "mi vagyunk, mièrt szavazzunk ellene? Az Európa Tanács, a tagállamok megválasztott miniszterelnökeiből áll, az Európa Parlament szabad választásokkal alakul ki, a Bizottságba pedig a nemzeti kormányok delegálnak jelölteket. Mi ezzel a bajod? Ha nem tetszik a európai èrtèkeken ès a közös èrdekeken nyugvó politika, ki is lehet lèpni ès járni egy sajátos magyar utat...
https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan/full_commentlist/1#c37232090
Válasz erre: Szavazzunk!? – de hogyan?
2019-05-25T15:21:31+02:00
2019-05-25T15:21:31+02:00
enrikokaruszo
http://blog.hu/user/1416728
<a href="https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan?full_commentlist=1#c37231688" class="reply_nick_672489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37231688 );">@steery</a>: én az arcokra figyelek, az ösztöneimben még nem csalódtam
https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan/full_commentlist/1#c37231688
Válasz erre: Szavazzunk!? – de hogyan?
2019-05-25T13:25:11+02:00
2019-05-25T13:25:11+02:00
steery
http://blog.hu/user/672489
Az a baj ezzel az egésszel, hogy lényegében biankó csekket adunk a megválasztott képviselők kezébe, hogy aztán azt csinálhassák, amit akarnak. Mivel nem kell kikérniük minden döntésük (vagy legalább a fontos döntések) előtt a választópolgáraik véleményét. Ráadásul a szavazás előtt sem tudjuk meg, igazából kifélék-mifélék ezek az emberek és kik, milyen valódi szándékokkal állnak mögöttük. És mit fognak utána művelni a "nevünkben". Hisz csak hangzatos lózungokat, önnépszerűsítő süketelést és üres ígéreteket kapunk tőlük, valódi garanciák és elszámoltathatóság nélkül. Így utólag sem élhetünk jogorvoslattal, nem vonhatjuk felelősségre a képviselőinket a nélkülünk meghozott döntéseikért és pláne nem büntethetjük meg őket a bűneiknek megfelelően (hisz még halálbüntetés sincs!). Vagyis ez az egész szavazósdi meg demokráciásdi egy rossz vicc. Púder a képünkbe, semmi több.
https://gordius.blog.hu/2019/05/24/szavazzunk_de_hogyan/full_commentlist/1#c37231648
Válasz erre: Szavazzunk!? – de hogyan?
2019-05-25T13:04:09+02:00
2019-05-25T13:04:09+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
A lényeg: szavazzunk Brüsszel ellen.
https://gordius.blog.hu/2019/04/08/szigoru_bb_an_bizalmas_az_igazsagugyi_adatkezeles_es_adatvedelem_alkotmanyossagi_problemai/full_commentlist/1#c37034903
Válasz erre: Szigorú(bb)an bizalmas: Az igazságügyi adatkezelés és adatvédelem alkotmányossági problémái
2019-04-08T20:57:34+02:00
2019-04-08T20:57:34+02:00
Jakab.gipsz
http://blog.hu/user/986682
Tisztelt Márki Dávid ! <br />
<br />
Amennyiben egy elmélet kiinduló pontja, paradoxon úgy a felépítménye is, paradox. <br />
<br />
Ez kb. olyasmi mint a 0 történő szorzás. <br />
<br />
Ha pedig egy gordiuszi csomót kettévágunk akkor dirib darab szakaszokat kapunk. <br />
<br />
Más szófordulattal elmondva, egy rendszert mimnél jobban leszabályozunk annál kevesebb információ nyerhető ki belőle, az pedig csak a hab a tortán, ha politikailag korrekt módon szabályozunk.
https://gordius.blog.hu/2019/04/08/szigoru_bb_an_bizalmas_az_igazsagugyi_adatkezeles_es_adatvedelem_alkotmanyossagi_problemai/full_commentlist/1#c37032361
Válasz erre: Szigorú(bb)an bizalmas: Az igazságügyi adatkezelés és adatvédelem alkotmányossági problémái
2019-04-08T11:18:17+02:00
2019-04-08T11:18:17+02:00
TanNé
http://blog.hu/user/751948
Bírósági rendszer jelenleg önkényuralmi ág<br />
<a rel="nofollow" href="https://erkolcstan.blog.hu/2018/05/31/birosagi_rendszer_jelenleg_onkenyuralmi_ag">erkolcstan.blog.hu/2018/05/31/birosagi_rendszer_jelenleg_onkenyuralmi_ag</a>
https://gordius.blog.hu/2017/12/08/a_kalozkodas_valodi_arca/full_commentlist/1#c34289143
Válasz erre: A kalózkodás valódi arca
2017-12-11T21:58:02+01:00
2017-12-11T21:58:02+01:00
ACR
http://blog.hu/user/1229701
Nem merő pesszimizmusból, vagy mások munkájának ócsárlásából mondom. A beszámoló eleje másodikos egyetemisták, esetleg tehetségesebb végzős gimnazista lányok elbeszélő stílusát idézi. Ömlengő, lelkendező, feleslegesen túlbuzgó. Hagyjuk is az ecsetelését, mert hát szerencsére a szerző is tovább lép, és a beszámoló a továbbiakban nem tocsogós (hol maradt a HH vlogra utalás az egykori karib kalózok valódi énjére rávilágítva? szerencsére kimaradt). Korrekt, felületes beszámoló a szomáliai témáról, a kalózokról, a figyelmes olvasót néhány érdektelen jogi frázissal untatva (joghatóság, blabla). Jogi cikkhez kevés ennyi jogi vonatkozás, rendes beszámolóhoz pedig túl sok. <br />
<br />
Amúgy olvasható írás, érdekes téma, és felkelti az érdeklődést az eredeti előadás iránt, szóval a beszámoló elvileg célt ér. <br />
<br />
Amit egyedül tényleg hiányoltam, az egy határozottabb reflektálás a nyugati világ polgáraként mindarra a borzalomra, amit a harmadik világgal elkövettünk és elkövetünk. Felelősségvállalás, vagy a szomáliaiak helyzetével egy empatikus azonosulás.
https://gordius.blog.hu/2017/06/27/szexualitas-a-bortonben-nok/full_commentlist/1#c33309201
Válasz erre: Szexualitás a börtönben - nők
2017-06-28T20:02:53+02:00
2017-06-28T20:02:53+02:00
Bicepsz Elek77
http://blog.hu/user/664571
<a href="http://gordius.blog.hu/2017/06/27/szexualitas-a-bortonben-nok?full_commentlist=1#c33307975" class="reply_nick_1121390" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33307975 );">@Treff Bubi</a>: Azert annyi nem. Csak miota az amerikai filnekben nyomjak ezt kb 20+ eve...
https://gordius.blog.hu/2017/06/27/szexualitas-a-bortonben-nok/full_commentlist/1#c33309111
Válasz erre: Szexualitás a börtönben - nők
2017-06-28T19:50:07+02:00
2017-06-28T19:50:07+02:00
Bicepsz Elek77
http://blog.hu/user/664571
<a rel="nofollow" href="http://index.hu/belfold/2014/02/19/vegigszexelte_a_bortont_a_ferjgyilkos_no/">index.hu/belfold/2014/02/19/vegigszexelte_a_bortont_a_ferjgyilkos_no/</a><br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://femina.hu/terasz/zaklatas_noi_borton/">femina.hu/terasz/zaklatas_noi_borton/</a><br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://24.hu/belfold/2012/12/27/igy-karacsonyoznak-magyarorszag-legkegyetlenebb-noi/">24.hu/belfold/2012/12/27/igy-karacsonyoznak-magyarorszag-legkegyetlenebb-noi/</a>
https://gordius.blog.hu/2017/02/10/ferfiak_kozotti_agresszio_es_szexualitas_kapcsolata_a_bortonben/full_commentlist/1#c33308441
Válasz erre: Férfiak közötti agresszió és szexualitás a börtönben
2017-06-28T17:58:03+02:00
2017-06-28T17:58:03+02:00
Guillaume de Saint Preux
http://blog.hu/user/94342
Sok újat a cikk nem mondott...
https://gordius.blog.hu/2017/06/27/szexualitas-a-bortonben-nok/full_commentlist/1#c33307975
Válasz erre: Szexualitás a börtönben - nők
2017-06-28T16:22:25+02:00
2017-06-28T16:22:25+02:00
Treff Bubi
http://blog.hu/user/1121390
<a href="http://gordius.blog.hu/2017/06/27/szexualitas-a-bortonben-nok?full_commentlist=1#c33307801" class="reply_nick_408667" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33307801 );">@Kelly és a szexi dög</a>: Persze, gondolj bele, hány fiatal lány próbálja ki a csókolózást-pettinget más lányokkal fiatalabb évei alatt, és ehhez képest hány fiú csinálja ugyanezt szórakozásból...
https://gordius.blog.hu/2017/06/27/szexualitas-a-bortonben-nok/full_commentlist/1#c33307801
Válasz erre: Szexualitás a börtönben - nők
2017-06-28T15:54:56+02:00
2017-06-28T15:54:56+02:00
Kelly és a szexi dög
http://blog.hu/user/408667
Az a magas arány (70-90% ) azt jelenti, hogy a nők eleve hajlamosabbak a férfiaknál a homoszexualitásra?
https://gordius.blog.hu/2017/06/27/szexualitas-a-bortonben-nok/full_commentlist/1#c33305035
Válasz erre: Szexualitás a börtönben - nők
2017-06-28T08:55:23+02:00
2017-06-28T08:55:23+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://gordius.blog.hu/2017/06/27/szexualitas-a-bortonben-nok?full_commentlist=1#c33303469" class="reply_nick_664571" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33303469 );">@Bicepsz Elek77</a>: <br />
<br />
Többen mondták a Spektrum videójában, hogy többet nem akarnak oda visszakerülni. Akkor mégis van valami hatása ennek a szigorú börtönnek. Crime does not pay. <br />
<br />
Amúgy a seriffnek igaza van, a börtön nem szanatórium. Ha az építőmunkás tud dolgozni 40+ fokos hőségben, akkor az elítélt is tudjon. Nem kötelező megváltani a belépőt Tent Citybe, be is lehet tartani a törvényeket.
https://gordius.blog.hu/2017/04/20/hogyan_es_meddig_kell_tartasdijat_fizetni_a_tovabbtanulo_nagykoru_gyermek_utan/full_commentlist/1#c33304415
Válasz erre: Hogyan, és meddig kell tartásdíjat fizetni a továbbtanuló nagykorú gyermek után?
2017-06-28T03:10:31+02:00
2017-06-28T03:10:31+02:00
Gerilgfx
http://blog.hu/user/606058
én meg már egy éve szinte kizárólag kriptopénzt használok, hogy nehogy véletlenül a jövőben tartásdíjat kelljen fizetnem
https://gordius.blog.hu/2017/06/27/szexualitas-a-bortonben-nok/full_commentlist/1#c33303613
Válasz erre: Szexualitás a börtönben - nők
2017-06-27T21:46:10+02:00
2017-06-27T21:46:10+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
"így e résznél is Fiáth Titanilla c. művét vettem alapul,"<br />
<br />
"Az című kézikönyve kifejti,"<br />
<br />
Érdekes könyvcímek.
https://gordius.blog.hu/2017/06/27/szexualitas-a-bortonben-nok/full_commentlist/1#c33303431
Válasz erre: Szexualitás a börtönben - nők
2017-06-27T21:20:15+02:00
2017-06-27T21:20:15+02:00
Bicepsz Elek77
http://blog.hu/user/664571
Tul sok a feltetelezes. Egyszer lattam egy filmet egy magyar bortonrol. Ott aztan semmifele erzelmi maszlag nem volt csak ferfi meg noi szerep, dominans es alavetett. Inkabb gyanitom szegyenlik, hogy nem tudjak kontrollalbi ezt a bortonben es kitalalnak ezt-azt rola. "Elkenik az ugyeket".
https://gordius.blog.hu/2017/05/09/egy_kudarcra_itelt_nyomozas_anatomiaja/full_commentlist/1#c33031467
Válasz erre: Egy kudarcra ítélt nyomozás anatómiája
2017-05-11T11:57:17+02:00
2017-05-11T11:57:17+02:00
Dávid Márki
http://blog.hu/user/1245673
<a href="http://gordius.blog.hu/2017/05/09/egy_kudarcra_itelt_nyomozas_anatomiaja?full_commentlist=1#c33026959" class="reply_nick_557075" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33026959 );">@Figyel Castro</a>: Kaiser Edèt a móri bankrablás ügyèben felmentettèk, azonban más bűncselekmènyek elkövetèse miatt vègül 18 èv szabadságvesztès büntetèsre ítèltèk
https://gordius.blog.hu/2017/05/09/egy_kudarcra_itelt_nyomozas_anatomiaja/full_commentlist/1#c33026959
Válasz erre: Egy kudarcra ítélt nyomozás anatómiája
2017-05-10T17:31:22+02:00
2017-05-10T17:31:22+02:00
Figyel Castro
http://blog.hu/user/557075
És mi lett Kaiserrel?
https://gordius.blog.hu/2017/04/23/beperelhet_a_gyermekem/full_commentlist/1#c32913607
Válasz erre: Beperelhet a gyermekem?
2017-04-24T17:26:15+02:00
2017-04-24T17:26:15+02:00
Duplaxiii
http://blog.hu/user/1213320
<a href="http://gordius.blog.hu/2017/04/23/beperelhet_a_gyermekem?full_commentlist=1#c32913189" class="reply_nick_1183437" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32913189 );">@funivia</a>: <br />
Egy apró eltérés van: ha a gyereked képeit kiviszed a térre és ott mutogatot, akkor az még nem lesz nyilávnos. Ha teleplakátolod vele a házfalakat, berakatod az újságba hirdetésként, akkor igen, és ez már jogsértő.<br />
A fészbúk és a többi szarság utóbbi, egy NAS alapú privátfelhő nem az. Ott a linket jüldöd és beállítod, hogy a képek nem letölthetők, nem másolhatók.<br />
Mert az is gáz, ha elküldöd valakinek a pici képét, aztán ő meg továbbteszi a fészbúkra.<br />
A kép ma a leggázabb a neten, hamarabb megtalálnak fotóddal, mint a neveddel.
https://gordius.blog.hu/2017/04/23/beperelhet_a_gyermekem/full_commentlist/1#c32913557
Válasz erre: Beperelhet a gyermekem?
2017-04-24T17:20:00+02:00
2017-04-24T17:20:00+02:00
Duplaxiii
http://blog.hu/user/1213320
A címre: igen! És remélem meg is teszi!<br />
A szülő gyakorlatilag visszaél a felügyeleti jogával. <br />
A sajtóban a kiskorúakat alapból ki kell kockázni - ezt a blikk, bors nem teszi meg -, és ez így van rendjén. Majd felnőttként ő eldönti, mit tesz a saját képeivel.
https://gordius.blog.hu/2017/04/23/beperelhet_a_gyermekem/full_commentlist/1#c32913189
Válasz erre: Beperelhet a gyermekem?
2017-04-24T16:24:28+02:00
2017-04-24T16:24:28+02:00
Normális beállításoknál, csak a család, a barátok nézhetik meg a közösségi oldalon is a gyerek képeit. Olyanok, akiknek a szülők a gyerekről készült papírképeket is megmutatnák.
https://gordius.blog.hu/2017/04/23/beperelhet_a_gyermekem/full_commentlist/1#c32912201
Válasz erre: Beperelhet a gyermekem?
2017-04-24T13:45:18+02:00
2017-04-24T13:45:18+02:00
fénycsepp
http://blog.hu/user/90996
A facebook őrület sem tarthat örökké, addig hatha megunják a juzerek a pisilo, pekenkazott kisgyerekek látványát.
https://gordius.blog.hu/2017/04/12/fiatalkoruak_prostitucio_transznemuek/full_commentlist/1#c32838921
Válasz erre: Fiatalkorúak, prostitúció, transzneműek
2017-04-13T19:17:42+02:00
2017-04-13T19:17:42+02:00
Jakab.gipsz
http://blog.hu/user/986682
Egy megnyugtató megoldás: nem kell börtönbe kerülni. <br />
<br />
Viszont a félfeudális börtön viszonyokat felül kellene vizsgálni, azaz több szempont szerint kellene kontra szelektálni a fogva tartottakat, azért hogy a büntetéseiken túl menően, a börtönön belüli íratlan törvények önkényének ne legyenek kitéve. Pl. a fiatal korúak egy percre sem maradhatnának felügyelet nélkül, (de ez csak egy ötlet).
https://gordius.blog.hu/2017/04/12/fiatalkoruak_prostitucio_transznemuek/full_commentlist/1#c32838601
Válasz erre: Fiatalkorúak, prostitúció, transzneműek
2017-04-13T18:10:33+02:00
2017-04-13T18:10:33+02:00
Kelly és a szexi dög
http://blog.hu/user/408667
Szerintem legyen elég az, ha valaki nőnek mondja magát és máris vigyék a női részlegbe!
https://gordius.blog.hu/2017/03/13/mig_a_halal_el_nem_valaszt_avagy_mi_tortenik_az_online_adatokkal_a_halal_utan/full_commentlist/1#c32632803
Válasz erre: Míg a halál el nem választ… avagy mi történik az online adatokkal a halál után?
2017-03-13T22:53:40+01:00
2017-03-13T22:53:40+01:00
Péter Berendi
http://blog.hu/user/953399
Morbid humor: a síron a vázában kukacvirág-csokor.
https://gordius.blog.hu/2017/03/13/mig_a_halal_el_nem_valaszt_avagy_mi_tortenik_az_online_adatokkal_a_halal_utan/full_commentlist/1#c32632365
Válasz erre: Míg a halál el nem választ… avagy mi történik az online adatokkal a halál után?
2017-03-13T21:40:05+01:00
2017-03-13T21:40:05+01:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
A gyászoló hozzátartozókat ki tudja borítani, amikor az elhunyt "barátai" boldog születésnapot kívánnak a halála után egy-két évvel is...
https://gordius.blog.hu/2017/02/15/igazsagszolgaltatas_a_media_kereszttuzeben/full_commentlist/1#c32449790
Válasz erre: Igazságszolgáltatás a média kereszttüzében
2017-02-16T10:48:47+01:00
2017-02-16T10:48:47+01:00
DFK
http://blog.hu/user/148783
Marian Cozma ügy mond valamit szerzőnek? Bizony, ott bírói közreműködéssel igen kevéssel megúszták volna a gyilkosok, ha nincs a nagy médiafigyelem. S arról semmi hír, hogy kapott-e fegyelmit a bíró.
https://gordius.blog.hu/2017/01/20/befektetesi_vitarendezes_a_trump-korszak_hajnalan/full_commentlist/1#c32202397
Válasz erre: Befektetési vitarendezés a Trump-korszak hajnalán
2017-01-21T19:26:11+01:00
2017-01-21T19:26:11+01:00
Alick
http://blog.hu/user/824438
"a rendszer túl nagy teret ad a visszaéléseknek"<br />
<br />
A befektetőre nézve bizonyíthatóan és indokolatlanul diszkriminatív állami döntések ellen még lenne értelme a jogorvoslatnak, de más esetekben az ilyesmi káros precedenseket teremt.<br />
De pl. ha a befektető tevékenysége károkozással jár és emiatt a továbbiakban a befektető tevékenységét (vagy közvetve a profitabilitását) általános érvényű szabályozással korlátozza, az se nem indolkolatlan, se nem diszkriminatív (ld. Verespatak, környezetet károsító technológia).
https://gordius.blog.hu/2017/01/20/befektetesi_vitarendezes_a_trump-korszak_hajnalan/full_commentlist/1#c32202303
Válasz erre: Befektetési vitarendezés a Trump-korszak hajnalán
2017-01-21T19:08:55+01:00
2017-01-21T19:08:55+01:00
is
http://blog.hu/user/46253
Ez egy tenyszeru poszt, es sokat tanultam belole. Koszonom.
https://gordius.blog.hu/2017/01/02/facebook_vs_orwell_avagy_hogyan_gyozte_le_zuckerberg_a_nagy_testvert/full_commentlist/1#c32074931
Válasz erre: Facebook vs. Orwell, avagy hogyan győzte le Zuckerberg a Nagy Testvért
2017-01-03T11:18:30+01:00
2017-01-03T11:18:30+01:00
Bekre_Pál
http://blog.hu/user/956427
tldr