Öröm és büszkeség! Szerkesztőnké az SZTNH különdíj!

2016. december 26. 10:52 - Gord.ius

Örömmel osztjuk meg veletek, hogy szerkesztőnk, Kaskovits Melinda Nyomtatószalonunk kínálatából: Mona Lisa, Disney plüssfigura c. írásával elnyerte a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának különdíját a Siegler Ügyvédi Iroda / Weil, Gotshal & Manges, az Új Jogtár és az Ars Boni idei cikkíró pályázatán.

img_21362.jpg

Elmondta, hogyan élte meg:

Az Ars Boni cikkíró pályázatára kalandvágyból jelentkeztem. Az Új Nemzeti Kiválósági Program kutatói ösztöndíjának keretében volt szerencsém külföldön kutatómunkát végezni szerzői jogi témájú OTDK dolgozatomhoz, ekkor olvastam először a 3D nyomtatással való összefüggésekről. A téma nagyon felkeltette az érdeklődésemet, és miután értesültem a pályázati lehetőségről úgy döntöttem, erről szeretnék bővebben írni. Az USA esetjoga tette végképp izgalmassá számomra a cikk összeállítását, nagyon élveztem az anyaggyűjtést is.

Teljes meglepetésként ért a szervezők díjátadóra meghívó levele, amellyel várakozással teli négy nap kezdődött, hiszen nem árulták el, hogy milyen helyezést értem el. Az eseménynek egy elegáns budapesti kávéház adott otthont, ahol az Ars Boninál dolgozók, a díjazottak és a szponzorok is megjelentek. Először a 4-7- helyezetteket hirdették ki, amelyek között nem szerepeltem. Majd a különdíjasok következtek, amikor is megláttam a nevem a kivetítőn a hőn áhított szellemi tulajdonvédelmi díj mellett. Széles mosollyal mentem ki átvenni a nyereményem, hiszen elértem, amit célként kitűztem. A díjátadó után alkalmam nyílt beszélgetni fiatal és már tapasztalt jogászokkal is, nagyon jó hangulatban, tartalmas beszélgetésekkel telt az est hátralevő része.

 Szerkesztőségünk minden tagja nevében szeretettel gratulálunk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gordius.blog.hu/api/trackback/id/tr9012073909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása